kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Attim> tomu nak nerozumím.
Jestlipak nás tady jenom nechceš děsit tím co se může stát..
Nevim jak líp to vysvětlit :) Nikdy se ti nestalo třeba v autě, že při brždění přejedeš nějakou nerovnost a najednou to jakoby přestane zpomalovat ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Nevim jak líp to vysvětlit :) Nikdy se ti nestalo třeba v autě, že při brždění přejedeš nějakou nerovnost a najednou to jakoby přestane zpomalovat ?
Já na elektronický fíčurky nemám vyhraněný názor, jenom musí jít vypnout!
Já se potkal poprvé s kontrolou trakce a ABS právě na malým SF a M1100 Evo. Abs mě dvakrát trochu rozhodilo, když mi do toho začlo kecat ještě dřív a mnohem víc než mělo. Jednou to byla trocha štěrku a podruhé vlny před křižovatkou. A u tý křižovatky jsem byl rád, že jsem zastavil. Na mojí motorce si guma po odskočení třeba trochu pískne, ale drží a brzdí dál.
Na druhou stranu každej dělá chyby a když to může zachránit kejhák...