globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

23.6.2016 v 12:16 | Nahoru | #1
DrARO: Spojka, výplach, brzda, trhnutí řidítky to všechno napomáhá odlepení předního kola. Ta brzda využívá efektu, kdy se přední vidlice po ponoření odpruží a vrací zpátky. Kolo jde nahoru ochotněji. Klasická enduro vychytávka, která se používá při přejíždění vyšších překážek.

Začít se vším (spojka, brzda, plyn) je dle mě blbost.

Když to stavíš na jedničku, jde to nahoru rychle a je to škubanec.

Určitě bych nezačínal jedničkou, ale dvojkou v rychlosti cca 30-40 km/h. Kolo jde nahoru pomaleji, je na to víc času a rychlost už ti dává určitou stabilitu. Tvůj HM musí jít nahoru plynem. Tzn., a) volně akcelerovat na tu dvojku na těch cca 40 a v okamžiku nástupu výkonu přidat. HM se musí zvednout ein, zwei nebo b) jet těch 40 km/h přidat a hrábnout lehce po spojce.

Brzdu bych neřešil, dvouvál dostaneš zpět na zem spolehlivě plynem.

Naposledy editováno 23.06.2016 12:17:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.6.2016 v 12:25 | Nahoru | #2
cibus> dik, ja tohle vsechno vim, vyplach se mi nelibi, je to takove agresivni k moto, proste je to v hlave...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist