kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Začít se vším (spojka, brzda, plyn) je dle mě blbost.
Když to stavíš na jedničku, jde to nahoru rychle a je to škubanec.
Určitě bych nezačínal jedničkou, ale dvojkou v rychlosti cca 30-40 km/h. Kolo jde nahoru pomaleji, je na to víc času a rychlost už ti dává určitou stabilitu. Tvůj HM musí jít nahoru plynem. Tzn., a) volně akcelerovat na tu dvojku na těch cca 40 a v okamžiku nástupu výkonu přidat. HM se musí zvednout ein, zwei nebo b) jet těch 40 km/h přidat a hrábnout lehce po spojce.
Brzdu bych neřešil, dvouvál dostaneš zpět na zem spolehlivě plynem.
Naposledy editováno 23.06.2016 12:17:24