paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.5.2016 v 05:15 | Nahoru | #1
Hoši dobře to včera večer dopadlo!

Zajel jsem si půjčit pořádnou ráčnu a podařilo se to povolit. Na správnou stranu jsme to odtahovali Dneska po okolí zjistím kde mě to někdo přezuje a pak nastává druhá bojovka .... kde vzít momentový klíč na požadované Nm

Vidím dobře že v dílenském manuálu je FLYWHEEL RETAINING NUT - 330 Nm ?!?!?!?!?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.5.2016 v 07:04 | Nahoru | #2

Hillman píše: Hoši dobře to včera večer dopadlo!

Zajel jsem si půjčit pořádnou ráčnu a podařilo se to povolit. Na správnou stranu jsme to odtahovali Dneska po okolí zjistím kde mě to někdo přezuje a pak nastává druhá bojovka .... kde vzít momentový klíč na požadované Nm

Vidím dobře že v dílenském manuálu je FLYWHEEL RETAINING NUT - 330 Nm ?!?!?!?!?



Asi vidíš dobře ale Flywheel není zadní kolo ale setrvák na klice.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.5.2016 v 07:44 | Nahoru | #3
Hillman> v Duc servise mi bylo řečeno že tam je předepsanejch 250 Nm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist