kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Spatne jsi to pochopil. Psal jsem, ze kdybych nevedel, tak bych si tipl tak 15 koni, jak to jede ted vic. Melo by to mit o 7 koni vic, udajne. Ale je to fakt velkej rozdil a netipl bych si, ze jen 7. Je to jina masina..
Jej, zvuk je dobrý placebo. Kdybys to dal na brzdu, tak možná zjistis ze to jede stejně nebo hur
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Jej, zvuk je dobrý placebo. Kdybys to dal na brzdu, tak možná zjistis ze to jede stejně nebo hur
Mam graf primo od vyrobce, tam to delalo 6,9 kone.
A pak jeden od majitele dragsteru 92 kw, u nej 8 koni.
Neni to jen uni koncovka s prizpusobenym svodem.
Je za tim celkem dlouhy vyvoj.
Virginio Ferrari dela hodne podobny vyfuk, tam uz je grafu po svete nekolik a pohybuje se to dokonce mezi 7 a 9 konmi. Nemam duvod jim neverit, mne proste pripada, ze to jede lip. Az dam filtr, tak necham sestelovat bohatost a zmeri se to u motoxn.