kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
byl to pro mnohe z nas hodne smutne, ale pro tovarnu obecne velice pragmaticke rozhodnuti.
muj nazor.
Naposledy editováno 01.04.2016 14:32:22
Qbi-C píše: t_freedom> podle mne duvodu v Bologni bylo nekolik. predne, motorka v te dane specifikaci prestala do budoucna plnit predpisy EURO a tovarna vedela, ze ackoli je to vyjimecny bajk, neni to jejich bestseller, aby se jim s vyrobou a faceliftovanim tato cesta vyplatila. Druha vec - velky SF byl ultimativni a nebyl pro kazdeho. Navic, byl hodne nakladny na udrzbu a peci, takze kdyz zjistili, ze lidi chteji tento design, ale vyhovoval by jim vice univerzalni charakter, vysli s 848 a trefili se do cerneho. I kdyz, opet neslo o bestseller jako je monster, pripadne multistrada, zeano..
byl to pro mnohe z nas hodne smutne, ale pro tovarnu obecne velice pragmaticke rozhodnuti.
muj nazor.
Jo. Pod tohle se podepišu aj já...