paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2016 v 09:51 | Nahoru | #1

t_freedom píše: vždyť je to úplně jedno... když letíme na VDW často se na okreskách pohybujeme přes 160-180km/h... to už stačí na soud, ne?



A pak musíš mít právě ten nejnovější a nesmyslně účinnej superstroj,abys jim nemusel zastavovat...

Hae,von ten Syrečkův "malej" SF ale jede velice podobně,jako tvoje velká S4R,ne? Tak to nebude tak špatný eště s nima.Na novym Monsteru mě trochu séře ten utopenej posez,jinak mi moc bachratej nepřijde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2016 v 10:51 | Nahoru | #2

zmulin píše: A pak musíš mít právě ten nejnovější a nesmyslně účinnej superstroj,abys jim nemusel zastavovat...

Hae,von ten Syrečkův "malej" SF ale jede velice podobně,jako tvoje velká S4R,ne? Tak to nebude tak špatný eště s nima.Na novym Monsteru mě trochu séře ten utopenej posez,jinak mi moc bachratej nepřijde.



ale jasně že jo... jen to nemá ten hutnej spodek... to je tak když se bavíme o "výkonu" ... krouťák to bude mít o něco menší a o litr vejš... a roztočíš to ještě o kousek dál (výkon stejnej) ... ono...rozdíle mezi objemem 848 v technologii 2008 a 998 v technologii 2000 bude nic... jasný... a i Pavel dokazoval že mu koně nechyběly...

Strakon > no já tam občas pustím i trochu vyšší rychlosti...ale už se fakt bojím...jako opravdu...ona je to pak většinou "bezbolestná"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist