kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: vždyť je to úplně jedno... když letíme na VDW často se na okreskách pohybujeme přes 160-180km/h... to už stačí na soud, ne?
A pak musíš mít právě ten nejnovější a nesmyslně účinnej superstroj,abys jim nemusel zastavovat...
Hae,von ten Syrečkův "malej" SF ale jede velice podobně,jako tvoje velká S4R,ne? Tak to nebude tak špatný eště s nima.Na novym Monsteru mě trochu séře ten utopenej posez,jinak mi moc bachratej nepřijde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A pak musíš mít právě ten nejnovější a nesmyslně účinnej superstroj,abys jim nemusel zastavovat...
Hae,von ten Syrečkův "malej" SF ale jede velice podobně,jako tvoje velká S4R,ne? Tak to nebude tak špatný eště s nima.Na novym Monsteru mě trochu séře ten utopenej posez,jinak mi moc bachratej nepřijde.
ale jasně že jo... jen to nemá ten hutnej spodek... to je tak když se bavíme o "výkonu" ... krouťák to bude mít o něco menší a o litr vejš... a roztočíš to ještě o kousek dál (výkon stejnej) ... ono...rozdíle mezi objemem 848 v technologii 2008 a 998 v technologii 2000 bude nic... jasný... a i Pavel dokazoval že mu koně nechyběly...
Strakon > no já tam občas pustím i trochu vyšší rychlosti...ale už se fakt bojím...jako opravdu...ona je to pak většinou "bezbolestná"