paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 13:54 | Nahoru | #1
Někdy to ale fakt není jednoduchý a často se stává, že je člověk za nedlouho nespokojený.. Jede to jako hovado, ale ve dvou se nesvezeš a zase naopak.
A pokud je pro člověka spolujezdec důležitej, tak toho moc na výběr fakt není.. Nejlepší jsou dvě mašiny, ale to je pro někoho, jako pro mě, zatím nemyslitelný.
Nejlepší by byl SD 1290 nebo 1100 RR v hávu klasický motorky.. Taková mašina není. Tedy je, nová Bimota, ale finančně mimo..



Naposledy editováno 18.02.2016 14:30:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 14:32 | Nahoru | #2

Petta píše: Někdy to ale fakt není jednoduchý a často se stává, že je člověk za nedlouho nespokojený.. Jede to jako hovado, ale ve dvou se nesvezeš a zase naopak.
A pokud je pro člověka spolujezdec důležitej, tak toho moc na výběr fakt není.. Nejlepší jsou dvě mašiny, ale to je pro někoho, jako pro mě, zatím nemyslitelný.
Nejlepší by byl SD 1290 nebo 1100 RR v hávu klasický motorky.. Taková mašina není. Tedy je, nová Bimota, ale finančně mimo..



Co to je "v hávu klasický motorky". Pod tím si představím CB500.
Vždyť Superduke i Tuono (má už trošku víc kapotáže no) jsou klasický motorky. Jestli teda klasickou motorkou nemyslíš ducati sport. Mě přijde, že jste občas dost rozmlsaní a vymejšlíte kraviny, protože motorek je na výběr habakuk. Ale vy byste chtěli zrovna motorku na pohodlný prodloužený víkend s drahou polovičkou ve Splitu a cestou si zajet na okruh, kde byste chtěli na tý samý motorce porazit Rossiho. Jo a ještě by měla stát do 300t, měla servisní interval 30tkm a servisní místo i v Kotěhůlkách .
Vystřídat za rok 3 motorky není problém, ale držet si jednu cestovní a jednu pro blbnutí je nemyslitelný.
Ještě že jsem skromnej člověk a jsem šťastnej za to co mám a nemusím se pachtit v cestě za ideální (=neexistující) motorkou.

Superduka dělají v GT verzi (polovička nadávat nebude a na vyblbnutí to určitě nebude vydechlina), Multistrada je další volba přesně pro podobný pacienty... Výběr rozhodně je.

PS: Odpovídám na tebe, ale platí to na vás oba!

EDIT: Po vložení fotky Bimoty už je mi jasný co definuje klasickou motorku! Je to kulatý světlo!

Naposledy editováno 18.02.2016 14:34:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 14:33 | Nahoru | #3
Petta> To jsou prostě neslučitelný požadavky ... buď máš rodinnej sedan/kombi/SUV, který sice může mít výkon jako sportovní auto, ale nikdy to nebude to samé. Prostě to tak je. Buď zvolíš kompromis a smíříš se s tím, nebo si koupíš kombi a sporťák k tomu.
A to samý u motorek, nemůžeš chtít malý obratný V4R a zároveň na tom pohodlně cestovat ve dvou, to nejde.
Je pár pokusů - Mutistrada, Superduke GT, S1000XR, ale na všech je vidět v čem se musí ustoupit aby to byl kompromis, prostě už to není sportovní stroj...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist