kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hele to není tak jednoduchý jako třeba s karbcema (ačkoli odladit karburátor na celej profil otáček je skoro nemožný)...
Musíš pochopit jak to funguje. ECU má program(proboha psal jsem to tu už asi 8krát) ve dvou režimech
- volnoběh - kdy bere ECU parametry teploty oleje, vzduchu, otáček a lambdy - v tomhle režimu je si schopna přidat palivo +/- asi 5%
- ve chvíli kdy otevřeš heft - teče tam dost špatně specifikovatelný množství vzduchu. jednotka bere údaj otočení heftu, teploty oleje, vzduchu, otáček motoru = z toho jí v tabulce připadne hodnota paliva. JENŽE...tohle všechno je ověřený v reálu při origo podmínkách - dáš-li průchozí filtr a vejfuky.. . pak je tam oproti tomu co jednotka má zadaný, víc vzduchu - je to chudý...ale ona to neví...takže to pálí při vyšších teplotách a zároveň to rychlejším průchodem plynů strhává část paliva do výfuku.
na brzdu prď ... musel by ten frajer vědět jak pracovat s tabulkou mapy...ale to je velká laborace....to není jen palivo ale předstih a jiný hodnoty.. sežeň DP mapu a dej jí tam. Pokud ti to střílí, není to vůbec dobrý... ventily trpěj dost. Přehraj jakoukoli mapu pro otevřenej systém a uvidíš co bude.
Vždycky je lepší varianta jede-li to bohatší, než chudý...
Naposledy editováno 20.01.2016 19:45:16