paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:37 | Nahoru | #1
Padak84> a jak to myslíš? odladit na brzdě? jak to chceš ladit ? Jako že na brzdě něco bude...a ty budeš kroutit šroubkem a ladit to?...nebo?
Hele to není tak jednoduchý jako třeba s karbcema (ačkoli odladit karburátor na celej profil otáček je skoro nemožný)...

Musíš pochopit jak to funguje. ECU má program(proboha psal jsem to tu už asi 8krát) ve dvou režimech
- volnoběh - kdy bere ECU parametry teploty oleje, vzduchu, otáček a lambdy - v tomhle režimu je si schopna přidat palivo +/- asi 5%
- ve chvíli kdy otevřeš heft - teče tam dost špatně specifikovatelný množství vzduchu. jednotka bere údaj otočení heftu, teploty oleje, vzduchu, otáček motoru = z toho jí v tabulce připadne hodnota paliva. JENŽE...tohle všechno je ověřený v reálu při origo podmínkách - dáš-li průchozí filtr a vejfuky.. . pak je tam oproti tomu co jednotka má zadaný, víc vzduchu - je to chudý...ale ona to neví...takže to pálí při vyšších teplotách a zároveň to rychlejším průchodem plynů strhává část paliva do výfuku.

na brzdu prď ... musel by ten frajer vědět jak pracovat s tabulkou mapy...ale to je velká laborace....to není jen palivo ale předstih a jiný hodnoty.. sežeň DP mapu a dej jí tam. Pokud ti to střílí, není to vůbec dobrý... ventily trpěj dost. Přehraj jakoukoli mapu pro otevřenej systém a uvidíš co bude.
Vždycky je lepší varianta jede-li to bohatší, než chudý...

Naposledy editováno 20.01.2016 19:45:16

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:51 | Nahoru | #2
t_freedom> Díky moc za info. Nejsem mechnik. Nevidím do toho. Každopádně to chci vyřešit aby to bylo dobře. Nejlepší by asi bylo kdybych tam dal zpět origo výfuk. Pak by stačily kopit laděný koncovky s homologací abych docílil lepšího zvuku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2016 v 19:53 | Nahoru | #3
t_freedom> jinak než na brzdě nebo s vlastní lambda sondou se to pořádně odladit nedá. A nezpochybňoval bych že tu je pár lidí co ví co dělá

Jinak homologovaný koncovky na neorigo svody plánuju taky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist