kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Taky jsem odpol garážoval, na 998 dolití chladicí kapaliny... do moto i do mě, ale hlavně stažení krku řízení do původní polohy a tím i přiblížení řidítek blíž k řidiči...jinak na 998 nádrž odpojitelná podobně, jen přes kovový "rychloupínáky" a 1x konektor, práce na pár vteřin - no boxovej stroj
Hlavně se nezapomeň zmínit až se jí budeš chtít zbavit !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Taky jsem odpol garážoval, na 998 dolití chladicí kapaliny... do moto i do mě, ale hlavně stažení krku řízení do původní polohy a tím i přiblížení řidítek blíž k řidiči...jinak na 998 nádrž odpojitelná podobně, jen přes kovový "rychloupínáky" a 1x konektor, práce na pár vteřin - no boxovej stroj
to byl tenkrát důkladnej design, i takhle bez kapot vypadá skoro lip než nová yamaha MT 10