paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2015 v 09:55 | Nahoru | #1
Palomoto> ale tohle je přesně pojetí dnešního svtěta ... plug-out/plug-in

Absolutní nepochopení techniky spalovacího motoru ... to že tam někdo prdne koncovku(nedej bože celosvod) a změní průtok motorem je prostě jen jedna část. Resp, posune hranici natlakování výfukovýho potrubí do vyšší sféry otáček a může přiměřeně ovlivnit rezonanci tlakových rázů v kolenech.
Očekávat pouze od koncovky přidání točivého momentu je prostě ...řečeno velmi jemně...idealismus. A jak přidání, tak ztráty se stejně pohybujou na hranici chyby měření na dvou rozdílých brzdách.
Záleží taky na tom jakým způsobem je ten motor řízenej a jestli si dokáže přidat k plění i palivo, měnit předstihy (což umí automaticky máloco)
Takže k jakýmukoli zásahu do průtoku by mělo následovat naladění ... a i ty co "ubírají" výkon, ho při poladění parametrů dávky, předstihu aj. hodnot budou přidávat. To co funguje s defaultním nastavením motoru z fabriky, stejně přidá jen placebo efekt zvuku a 2,5HP ve spektru kde nikdo nepozná ani 5 HP navíc...
Trh "LADĚNÝCH" koncovek výfuků...je dnes prostě a jen marketing hluku a keců o výkonu... NIKDO se špuntama v uších nepozná přírůstek 4HP při cca. 8000rpm u motoru kterej má cca.120-150 ...to ti kdekoli podepíšu pod trestem smrti.

Naposledy editováno 31.08.2015 10:00:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2015 v 10:15 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Palomoto> ale tohle je přesně pojetí dnešního svtěta ... plug-out/plug-in

Absolutní nepochopení techniky spalovacího motoru ... to že tam někdo prdne koncovku(nedej bože celosvod) a změní průtok motorem je prostě jen jedna část. Resp, posune hranici natlakování výfukovýho potrubí do vyšší sféry otáček a může přiměřeně ovlivnit rezonanci tlakových rázů v kolenech.
Očekávat pouze od koncovky přidání točivého momentu je prostě ...řečeno velmi jemně...idealismus. A jak přidání, tak ztráty se stejně pohybujou na hranici chyby měření na dvou rozdílých brzdách.
Záleží taky na tom jakým způsobem je ten motor řízenej a jestli si dokáže přidat k plění i palivo, měnit předstihy (což umí automaticky máloco)
Takže k jakýmukoli zásahu do průtoku by mělo následovat naladění ... a i ty co "ubírají" výkon, ho při poladění parametrů dávky, předstihu aj. hodnot budou přidávat. To co funguje s defaultním nastavením motoru z fabriky, stejně přidá jen placebo efekt zvuku a 2,5HP ve spektru kde nikdo nepozná ani 5 HP navíc...
Trh "LADĚNÝCH" koncovek výfuků...je dnes prostě a jen marketing hluku a keců o výkonu... NIKDO se špuntama v uších nepozná přírůstek 4HP při cca. 8000rpm u motoru kterej má cca.120-150 ...to ti kdekoli podepíšu pod trestem smrti.



Vole jeden pitomej! jestli mi budeš tvrdit, že ten muj slavnej předraženej Akrap, co budu možná příští rok mít je na prd a že jsem si měl radši vzít něco jinýho, tak s tebou v životě už nikam na moto nejedu!
A odhlásím se vocaď.
V letáčku psali, že je fakt dobrej a že přidá 5 koní a 5 ňůtnů. a ubere 3,6kg (takže jako kdybych zhubnul).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.8.2015 v 10:35 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Palomoto> ale tohle je přesně pojetí dnešního svtěta ... plug-out/plug-in

Absolutní nepochopení techniky spalovacího motoru ... to že tam někdo prdne koncovku(nedej bože celosvod) a změní průtok motorem je prostě jen jedna část. Resp, posune hranici natlakování výfukovýho potrubí do vyšší sféry otáček a může přiměřeně ovlivnit rezonanci tlakových rázů v kolenech.
Očekávat pouze od koncovky přidání točivého momentu je prostě ...řečeno velmi jemně...idealismus. A jak přidání, tak ztráty se stejně pohybujou na hranici chyby měření na dvou rozdílých brzdách.
Záleží taky na tom jakým způsobem je ten motor řízenej a jestli si dokáže přidat k plění i palivo, měnit předstihy (což umí automaticky máloco)
Takže k jakýmukoli zásahu do průtoku by mělo následovat naladění ... a i ty co "ubírají" výkon, ho při poladění parametrů dávky, předstihu aj. hodnot budou přidávat. To co funguje s defaultním nastavením motoru z fabriky, stejně přidá jen placebo efekt zvuku a 2,5HP ve spektru kde nikdo nepozná ani 5 HP navíc...
Trh "LADĚNÝCH" koncovek výfuků...je dnes prostě a jen marketing hluku a keců o výkonu... NIKDO se špuntama v uších nepozná přírůstek 4HP při cca. 8000rpm u motoru kterej má cca.120-150 ...to ti kdekoli podepíšu pod trestem smrti.



test ti ukázal že rozdíl mezi koncovkama je ať už pak dolaďuješ nebo ne, těžko pak všechny dostaneš na stejný čísla. Kvalitní výrobce koncovek by právě měl zaručit že po namontování se průběh minimálně nezhorší, protože jen po koupení koncovky se v řídící jednotce bude chtít vrtat opravdu málokdo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist