paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.8.2015 v 21:56 | Nahoru | #1
Já to můžu vyčerpat do konce září, takže bych to radši uzavřel rychle. Nebo vám z toho půjde za chvíli hlava kolem. Na NWD nebo jak se to bude jmenovat vám pustím ten standartní lauf a pak se uvidí.
Akrap prý přidá asi 5 koní, 5 Nm a - 3 kila. To zatím fakt nepotřebuju. Teď to zajíždím a mám najeto 500km. Točím tak 7-8 tisíc max. a trakce stejně pořád bliká jak šílená. Jsem ze šestky zvyklej otevřít plyn na výjezdu naplno. Tam to fungovalo bez problémů. Kolo mi klouzlo možná třikrát za celou dobu včetně okruhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.8.2015 v 22:01 | Nahoru | #2

spajazacatecnik píše: Já to můžu vyčerpat do konce září, takže bych to radši uzavřel rychle. Nebo vám z toho půjde za chvíli hlava kolem. Na NWD nebo jak se to bude jmenovat vám pustím ten standartní lauf a pak se uvidí.
Akrap prý přidá asi 5 koní, 5 Nm a - 3 kila. To zatím fakt nepotřebuju. Teď to zajíždím a mám najeto 500km. Točím tak 7-8 tisíc max. a trakce stejně pořád bliká jak šílená. Jsem ze šestky zvyklej otevřít plyn na výjezdu naplno. Tam to fungovalo bez problémů. Kolo mi klouzlo možná třikrát za celou dobu včetně okruhu.



To si piš - po osmým pivku a pátý zelený v Mosquitu budeš mít v hlavě jasno .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.8.2015 v 22:09 | Nahoru | #3

spajazacatecnik píše: Já to můžu vyčerpat do konce září, takže bych to radši uzavřel rychle. Nebo vám z toho půjde za chvíli hlava kolem. Na NWD nebo jak se to bude jmenovat vám pustím ten standartní lauf a pak se uvidí.
Akrap prý přidá asi 5 koní, 5 Nm a - 3 kila. To zatím fakt nepotřebuju. Teď to zajíždím a mám najeto 500km. Točím tak 7-8 tisíc max. a trakce stejně pořád bliká jak šílená. Jsem ze šestky zvyklej otevřít plyn na výjezdu naplno. Tam to fungovalo bez problémů. Kolo mi klouzlo možná třikrát za celou dobu včetně okruhu.



Aaaaaa už je to tady. Potřebuješ kolektivní italofilní shodu, jo ?

Jen jestli ta trakce nebliká jen tak pro prdel - v 8k rpm to nemá víc jak cca 90Nm...u tripla mám tudle hodnotu od 2800rpm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist