kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Děkuji už ne . Miluju moderní techniku. Nemám absolutně žádný vztah k veteránům. Tuto úchylku rád přenechám sebetrýznitelům
Naposledy editováno 06.05.2024 11:56:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Nebyly love na novou. V té době LIAZ "poskytl" ložiska SKF a speciální těsnící tmel co byl jen na vývozní motory
Normalne napiš,zes rozkradal socialistickej majetek,je to promlceny a zvednes si u mne kredit
Tifone píše: NP> my co jsme jako mladíci na těch jebkách jezdili, tak ze svého okolí neznám nikoho ,kdo by po Jawě nebo číze toužil. Začínal jsem na jawa 50-20 , potom ČZ175 jenom chvilinku teda a pak docela dlouho Jawa350-634. Koupil jsem ji s kouslým motorem a celej si ho repasoval. Nebyly love na novou. V té době LIAZ "poskytl" ložiska SKF a speciální těsnící tmel co byl jen na vývozní motory . Tak když nic tak alespoň to nebyla olejnička. Ale neustále se rozhazoval předstih.................
Děkuji už ne . Miluju moderní techniku. Nemám absolutně žádný vztah k veteránům. Tuto úchylku rád přenechám sebetrýznitelům
+1
Akorát jsem nepředstíral práci v Liazu.