kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Svět se v prdel obrací .
Automat
Co vam na tom vadi? Na cestovani (coz GS je) to je preci super. Muzete si radit jak chcete, a kdyz nechcete, tak to nechate na automatu a jen kroutite heftem vic/min.
Jezdim na okruhu R6ku bez naznaku elektroniky, radim nahoru ubranim plynu, dolu se spojkou. A Suzuki, s QS i Blipperem, a s trakci, a jezdi se mi na Suzuki lip. Alespon teda co se tyce techdle featur. ABS jsem jediny vyhodil, ale v provozu mi nijak nevadilo.
Tak cemu to vadi? Jako chapal bych kdyby si to clovek bez toho nemohl koupit, ale jako moznost, proc ne?
Ozzy_ píše: Co vam na tom vadi? Na cestovani (coz GS je) to je preci super. Muzete si radit jak chcete, a kdyz nechcete, tak to nechate na automatu a jen kroutite heftem vic/min.
Jezdim na okruhu R6ku bez naznaku elektroniky, radim nahoru ubranim plynu, dolu se spojkou. A Suzuki, s QS i Blipperem, a s trakci, a jezdi se mi na Suzuki lip. Alespon teda co se tyce techdle featur. ABS jsem jediny vyhodil, ale v provozu mi nijak nevadilo.
Tak cemu to vadi? Jako chapal bych kdyby si to clovek bez toho nemohl koupit, ale jako moznost, proc ne?
Já tam mám aktivní akorát QS a za sebe musím říct, že to je jedna z nej přidaných věcí, co se týká zábavy. Ostatní věci (trakce, brzdění motorem, pit limiter,..) tam jsou taky, ale nemám to aktivní a asi to tak nechám.