paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 21:55 | Nahoru | #1
Ja koupil customa hodne dobre (combi van, l2, 2.2 92kw, 626kkc) ale znamy nemam, spis sem mel trosku stesti ze koncilo euro 5, a ja byl ochotnej si koupit zrovna vyrobeny tak jak lezelo a bezelo tesne pred vanocema. Hned po novym roce nebyla sance se k tomu samymu dostat pod 700 ...

Edit: postavil sem.proti sobe amb (orech) a kacmacka (vestec).

Naposledy editováno 26.04.2024 21:56:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 22:15 | Nahoru | #2
Ozzy_> v ceniku je za 1.4M … kdyz uz bych se mel kvuli autu zadluzit, tak jedine ten novej, je to uz trochu osobak. Plechac nechci. Kratkej, automat, tzn 170ps… proste velke kombi…

All: ad brzda, u ladeni jednotky musite brat v uvahu, ze i ladice stoji to otevreni jednotky cca 5k (u tech drahych sw co to umi…) tzn tam na ladeni a brzdeni zbyva cca 7k … a to vzhledem k tomu kolik na tom stravi casu, kolik stoji brzda a ze to knowhow nema kazdy neni tak zly …dost casto za ten sw plati mesicni/rocni pausal. dokud se to ladilo pres piggyback jednotky tak kolem desitky stala jen ta krabicka (powercommander) …

U toho stareho tunaka to dost mozna pres jednotku nepujde a stejne to bude chtit nejakej commander…

Naposledy editováno 26.04.2024 22:17:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist