kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
All: ad brzda, u ladeni jednotky musite brat v uvahu, ze i ladice stoji to otevreni jednotky cca 5k (u tech drahych sw co to umi…) tzn tam na ladeni a brzdeni zbyva cca 7k … a to vzhledem k tomu kolik na tom stravi casu, kolik stoji brzda a ze to knowhow nema kazdy neni tak zly …dost casto za ten sw plati mesicni/rocni pausal. dokud se to ladilo pres piggyback jednotky tak kolem desitky stala jen ta krabicka (powercommander) …
U toho stareho tunaka to dost mozna pres jednotku nepujde a stejne to bude chtit nejakej commander…
Naposledy editováno 26.04.2024 22:17:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ozzy_> v ceniku je za 1.4M … kdyz uz bych se mel kvuli autu zadluzit, tak jedine ten novej, je to uz trochu osobak. Plechac nechci. Kratkej, automat, tzn 170ps… proste velke kombi…
All: ad brzda, u ladeni jednotky musite brat v uvahu, ze i ladice stoji to otevreni jednotky cca 5k (u tech drahych sw co to umi…) tzn tam na ladeni a brzdeni zbyva cca 7k … a to vzhledem k tomu kolik na tom stravi casu, kolik stoji brzda a ze to knowhow nema kazdy neni tak zly …dost casto za ten sw plati mesicni/rocni pausal. dokud se to ladilo pres piggyback jednotky tak kolem desitky stala jen ta krabicka (powercommander) …
U toho stareho tunaka to dost mozna pres jednotku nepujde a stejne to bude chtit nejakej commander…
Blbej cas, je to novinka, stoji to moc, slevy moc nejsou. A vychytany to taky jeste neni. Jses na "blby strane vlny".