kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Muzes zkusit treba pernovo racing vlakno. Za me je zbytecne se hrabat v historii…
Nikdo ti nebere ladění uz temer 20let stare gsxr, ma to zhruba stejnej smysl jako moje ladění 25let starého TL - ale srovnávání s dnesnima strojema je uplne mimo.
Pokud se nekdo projede na jednom a na druhem v provozu, muze rict, ze rozdíl neni tak velky - ale to neni technikou, ale tim, ze v provozu nejak zasadne zrychlit nejde.
To jsem kdysi sledoval. Jen podle jeho R1 to usuzovat nebudu (a krátké epizody s KTM). Určitě tam bude i Dawe s K6 a ten jeho kolega. Každopádně ČR je dost malej rybníček.
Ale vždyť jsem dneska už psal, že to nesrovnávám s aktuálními stroji a už dost rozdíl bylo to S1000RR, který tenkrát přišlo snad už v roce 2009? A ani teď nepíšu, že se inspirovali v K5, pač to všichni ví...
Naposledy editováno 26.04.2024 10:58:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A popravde, ja kdyz slysim k5 tak si jako prvni vzpomenu na praskajici ramy a lepeni vyztuhy. A lepeni je pro me jeste porad dost obtizne stravitelny zpusob spojovani hlinikovych soucasti…
Naposledy editováno 26.04.2024 11:20:23