kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: Když tak předběhla dobu proč vyhrála wsbk jen jednou? Před i po 999...
Co vyhralo WSBK je za me uplne jedno. Co bude fungovat na silnici / hobikum na okruhu nejlip kdysi ukazaovala kategorie superstock. Tam bylo povoleno minimum uprav, a celkem hezky to reprezentovalo jak je dana motorka schopna "v serii". Skoda ze uz je zrusena
Treba v dobe kdy si BMW v SBK ani neskrtklo, tak v STK1000 jezdilo na spici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Co vyhralo WSBK je za me uplne jedno. Co bude fungovat na silnici / hobikum na okruhu nejlip kdysi ukazaovala kategorie superstock. Tam bylo povoleno minimum uprav, a celkem hezky to reprezentovalo jak je dana motorka schopna "v serii". Skoda ze uz je zrusena
Treba v dobe kdy si BMW v SBK ani neskrtklo, tak v STK1000 jezdilo na spici.
Ani tady se ty vydechlé twiny neztratily. Je teda fakt, že to nebyl 1000cc ale 1198cc v případě 1098R.
Naposledy editováno 17.04.2024 15:26:17
Ozzy_ píše: Co vyhralo WSBK je za me uplne jedno. Co bude fungovat na silnici / hobikum na okruhu nejlip kdysi ukazaovala kategorie superstock. Tam bylo povoleno minimum uprav, a celkem hezky to reprezentovalo jak je dana motorka schopna "v serii". Skoda ze uz je zrusena
Treba v dobe kdy si BMW v SBK ani neskrtklo, tak v STK1000 jezdilo na spici.
BSB je porad dost “stock” co tak mam povedomi