kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Co vyhralo WSBK je za me uplne jedno. Co bude fungovat na silnici / hobikum na okruhu nejlip kdysi ukazaovala kategorie superstock. Tam bylo povoleno minimum uprav, a celkem hezky to reprezentovalo jak je dana motorka schopna "v serii". Skoda ze uz je zrusena
Treba v dobe kdy si BMW v SBK ani neskrtklo, tak v STK1000 jezdilo na spici.
Ani tady se ty vydechlé twiny neztratily. Je teda fakt, že to nebyl 1000cc ale 1198cc v případě 1098R.
Naposledy editováno 17.04.2024 15:26:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše:
Ani tady se ty vydechlé twiny neztratily. Je teda fakt, že to nebyl 1000cc ale 1198cc v případě 1098R.
Jojo, 12ka bawu skoro stacila. Akorat provozni naklady jsou dvoujnasobny.
Ale presne tohle velice dobre reprezentovalo pro hobiky, co dostanou za svoje penize .... koukat na SBK je mimo, to je prototyp kterej nema s tim co je na krame spolecnyho prakticky nic, jen ram a obal motoru.