kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To je normalni. Na Tenere jsem ani nejel na origo pruzine.
Nevim proč si měnil,ale z fabriky má ta motorka nosnost okolo 200kg,tak uplně nerozumim co je normální..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Nevim proč si měnil,ale z fabriky má ta motorka nosnost okolo 200kg,tak uplně nerozumim co je normální..
Nosnost to ma. Ale kdyz pisu, ze to ma pruzinu na 75kg, tak to ma pruzinu na 75kg
e: Nosnost znamena, ze se to nerozpadne. A ne, ze funguje tlumeni.
e2: tak ani 75kg....
The OEM shock spring fitted to the KYB shock is only 70 N/mm spring rate, so for most riders over 65-70kgs you may well struggle to achieve the correct sag setting (of 10% static and 30% with the rider on board*) - and there is certainly very little additional margin for luggage or a passenger.
Naposledy editováno 15.04.2024 19:52:38