globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2024 v 19:26 | Nahoru | #1

zmulin píše: Nevim proč si měnil,ale z fabriky má ta motorka nosnost okolo 200kg,tak uplně nerozumim co je normální..


Nosnost to ma. Ale kdyz pisu, ze to ma pruzinu na 75kg, tak to ma pruzinu na 75kg

e: Nosnost znamena, ze se to nerozpadne. A ne, ze funguje tlumeni.

e2: tak ani 75kg....

The OEM shock spring fitted to the KYB shock is only 70 N/mm spring rate, so for most riders over 65-70kgs you may well struggle to achieve the correct sag setting (of 10% static and 30% with the rider on board*) - and there is certainly very little additional margin for luggage or a passenger.



Naposledy editováno 15.04.2024 19:52:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2024 v 20:41 | Nahoru | #2
Koudy01> To je logický,kdyby na tom jezdil někdo lehoučkej,proto se to dá utáhnout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist