kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: v mem pripade je DPF nejspis praskle. Ono ja uz zkousim proste jen menit dily... vsem uz dosly napady. auto normalne jezdi, jen ma par takovych divnych projevu a trochu vic zere. Asi se nakonec budu muset smirit s tim, ze to je projev tech najetych km ... a vzdycky kdyz nasetrim, tak tam za padicko poslu nakej z dilu co se jeste nemenil... dvojhmota, dpf, vstriky....
Ideální zákazník servisu Hlásí to nějaký chyby? Já mám na servisu zas Insignií a ta je bez chyb a neprošla na kouřivost na SME. A taky to už bude o vyměňování dílů ovlivňující spaliny, což je hodně o vatě zákazníka. Což o to protáhnul bych to přes známý, ale pán to chce absolvovat legálně takže bude mít výdaje, což si myslím že je lepší se toho zbavit a koupit benzín a ne Opla1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
…teda asi bych se smiril s tim, ze je to drahe… me spis vadi, ze to stale neni opravene…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Ideální zákazník servisu Hlásí to nějaký chyby? Já mám na servisu zas Insignií a ta je bez chyb a neprošla na kouřivost na SME. A taky to už bude o vyměňování dílů ovlivňující spaliny, což je hodně o vatě zákazníka. Což o to protáhnul bych to přes známý, ale pán to chce absolvovat legálně takže bude mít výdaje, což si myslím že je lepší se toho zbavit a koupit benzín a ne Opla
U našich Avensise na to stačilo vyměnit filtr,nalejt sračku do nafty a protáhnout to po dálnici