kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak tam je treba oloupana stribrna barva pod filtrem. Tak neco z toho nemagnetickyho muze byt i z barvy.
Uvidim jestli se dokopu k rozebrani vrsku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: cert vi, co to je. Je to dost zvetseny. Ale ze by mi to vylepsilo spanek se rict neda. I na magnetu toho bylo dost. najeto to ma prdlajs a ani to nemelo interval na vymenu a je to prvni regulerni vymena - ta pred tim byla po tisici v servise. Trosku si rikam, jestli ten olej na zajeti dobre vyplachli a vycistili sitka po zajti..
Jinak tam je treba oloupana stribrna barva pod filtrem. Tak neco z toho nemagnetickyho muze byt i z barvy.
Uvidim jestli se dokopu k rozebrani vrsku.
mel jsem podobnej olej na novym motoru, ale dal jsem na tom jenom 500km, ty dalsi vymeny uz byl cistej. Mel jsem pocit ze nova motorka z tovarny se prodava uz nejakym zpusobem zajeta a s novym olejem. Jestli ne, tak nechapu ze predepisujou prvni vymenu tak pozde, ja bych s tim vic jak tech 500 nejel. A dalsi vymena by brzo nasledovala.
Aspon vic co delat u dalsi novy motorky :)