kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: A jedem dalsi kolecko dokola. Pri tom jsem byl tak stastnej, ze uz si konecne vybrala a od rana jsem nemusel poslouchat vsechno o tech Betach, Freeridech, EXCckach, Kove, Fanticich, ja nevim o cem jeste... Poslu Ti kytku s podekovanim. (nejspis nejakou z celedi Trojestovitych - ty jsou dostatecne jedovaty.. )
Pohybuju se v tom fak dlouhu a úplně nevím, kde se na Pánově, dá trénovat "enduro"... ale věřím, že 150ku si Ila na trati oblíbila a suverénně vodí.... ale až vjede do lesa, do "endura", tak bude velká, těžká, vysoká a neobratná.... FREE250 už jsem naordinoval dvoum cérkám, co s náma dnes už jezdí RO k plné spokojenosti, ba nadšení...
to máš děkovačku předem, za tu kytku
PETARDAK píše: Pohybuju se v tom fak dlouhu a úplně nevím, kde se na Pánově, dá trénovat "enduro"... ale věřím, že 150ku si Ila na trati oblíbila a suverénně vodí.... ale až vjede do lesa, do "endura", tak bude velká, těžká, vysoká a neobratná.... FREE250 už jsem naordinoval dvoum cérkám, co s náma dnes už jezdí RO k plné spokojenosti, ba nadšení...
to máš děkovačku předem, za tu kytku
On si neda pokoj..:)
PS: My stejne budem primarne jezdit po tratich. Ila nema koule na to rozbijeni si drzky s pejskarema, chatarema, jezedakama a jinejma netolerantnima existencema. Navic je to primarne nastroj na zlepsovani skillu, na sport. A za posledni. Ja vim, ze na to se svou nezkusenosti s endurem nemam pravo, ale jsem presvedcenej, ze lidi si akorat neprizpusobi podvozek. Kdyz ma clovek na EXC podvozek na 30% sagu a kolo nekde v drazce, nebo mezi sutry, tak stejne dosahnout neni problem. A kdyz ma kolo na sutru nebo v ostrym svahu, tak zase nema smysl vubec uvazovat, ze by si clovek slapl spodni nohou na cemkoliv. No proste reknu to na plnou hubu, myslim si ze tim knucenim po doslapu si lidi tak akorak kurvi techniku (skill) a rozdrbavaj schopnosti motorky. A typicky je to pro zensky. Pak celou cestu tapou na Flinstouna.
Edit: Jeste to doplnim. Nejde o to, jakymkoliv zpusobem pretapat les v Rumunsku, ale naucit se jezdit. Pak je normalne fungujici motorka lepsi, nez brichoplaz upraveny pro lepsi sebevedomi ridicky.
Naposledy editováno 05.02.2024 15:26:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: ... včera jsme se o tom došlápnutí na zem bavili... Jako do města bych to nechtěla, ale teď jsme byli na Hrušáku a protože z pita i Surdy tak nějak dosáhnu, tak jsem v bahně a drážkách dávala nohy dolů tam, kde 100% vím, že bych to projela na vysoké KTM s nohama na stupačkách, protože by mi nohy spuštěný dolů byly ku ničemu a projela bych to asi líp. Takže zase je tu střet dvou světů - na trati to neva, ale v lese by byla nižší motorka asi lepší.
Edit 2: dalo by se na Freečku někde projet?
Naposledy editováno 05.02.2024 15:43:07