kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
V manualu pisou provrtat trojkou vrtakem, at to nekde nebouchne a vyhodit
Ja si vasich rad a zkusenosti samozrejme cenim a dekuju za ne
Naposledy editováno 21.01.2024 09:27:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak co tak ruzne ctu recenze tlumicu od beznych pilotu co kde stiha a nestiha tlumeni tak jim docela zavidim ja kvuli tomu nastudoval stoh knih, utratil desetitisice za skoleni, odjezdil dost hodin na okruhu a poridil i telemetrii a porad trochu tapu bez zmereni na shock dynu dokazu poznat, ze se jinej tlumic chova jinak… ale jestli to, ze nekdo rekne "lip" je objektivni fakt nebo zbozne prani (kdyz ta zlata vec stala balik) uz rict nedokazu…
Koudy01 píše: Pruzinu tam mam. Tu jsem vymenil jeste driv, nez jsem na tom vubec jel.
V manualu pisou provrtat trojkou vrtakem, at to nekde nebouchne a vyhodit
Ja si vasich rad a zkusenosti samozrejme cenim a dekuju za ne
Nemáš zač, od toho jsme přece tady...Když neznáš mapu, my jsme schopni a ochotni navést...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Pruzinu tam mam. Tu jsem vymenil jeste driv, nez jsem na tom vubec jel.
V manualu pisou provrtat trojkou vrtakem, at to nekde nebouchne a vyhodit
Ja si vasich rad a zkusenosti samozrejme cenim a dekuju za ne
periodic bike check / every 100 000 km / motorcycle - replace
:)