globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.1.2024 v 16:45 | Nahoru | #1
Prdlajs,když se uklizi,tak nejde mít slitování…Pěknou S2R 1000 bych si ale asi nechal

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2024 v 17:21 | Nahoru | #2

zmulin píše: Prdlajs,když se uklizi,tak nejde mít slitování…Pěknou S2R 1000 bych si ale asi nechal



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2024 v 11:56 | Nahoru | #3

zmulin píše: Prdlajs,když se uklizi,tak nejde mít slitování…Pěknou S2R 1000 bych si ale asi nechal



Jako S2R je pekna motorka na takovyto bezny kafickovani. Ale oproti S4 to teda ikona uplne neni. S4 se udelalo tri a pul tisice, S2R jsou desitky tisic. 900 motor z S2R byl zastaralej ingot uz v dobe vzniku. Motor 916 z S4 vyhral kolik rocniku WSBK. Navic S4 byl asi prvni naked udelanej z WSBK. Dokonce si troufam tvrdit, ze S4 je mnohem vetsi ikona S4R nebo pozdejsi Testastreta. (doufam ze si to neprecte Libor.. )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist