kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Bracha ma Jazza, 1.2 v manualu. Krasne tocivej motor a s tim manualem to je v zatackach "Adamov ringu" neskutecna zabava. Umocnuje to jeste to, ze to ma neobycejne kratkej chod radicky. Takze to je skoro jak sekvencka. Jen do H Ale ona ta Honda bude mit asi trochu jinej podvozek jak tento pohodlnej frantik.
Naposledy editováno 16.10.2023 07:09:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ma i magic seats?Tam slo na storc postavit kolo se sundanym prednim
Koudy01 píše: Ivos> V automatu? Automat patri do tiráku
Bracha ma Jazza, 1.2 v manualu. Krasne tocivej motor a s tim manualem to je v zatackach "Adamov ringu" neskutecna zabava. Umocnuje to jeste to, ze to ma neobycejne kratkej chod radicky. Takze to je skoro jak sekvencka. Jen do H Ale ona ta Honda bude mit asi trochu jinej podvozek jak tento pohodlnej frantik.
Může být (podvozek)Ale jinak můžeš tím ,,fofrklackem" tomu angličáku pomáhat Takže nějakou případnou srandu můžeš zažít taky
Ale na to seru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Ivos> V automatu? Automat patri do tiráku
Jestli to má do města, tak automat určitě lepší volba...pokud se správně pamatuju z Clia, první čtyři kvalty v převodovce spřažené s tímhle motorem jsou dost do krátka. Ve městě se tak kvedlá hodně a často
Zdědil jsem po otci Tourana (1T1, benzín, šestikvalt), a tam ta převodovka je do krátka celá, po městě by se dalo jezdit na pětku (ale nedělám to), při 100 km/h na šestku to točí 3.000, při 130 skoro 4, a dál jsem zatím nezkoušel...