kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ILA píše: Svarťa po výměně kol + rychlá změna designu ke kombošce.
Ještě Drndu opravím: původní gumy Pirelli MT 60 RS (ne Dunlop) a nový Pirelli DRosso IV (ne III). A teda dráty jsou + přesně 1 kg na přední kolo, zadní jsme ještě nezvážili liťák, takže to bude asi i víc.
Ale teda ten narůst hmotnosti se nehodí do tvýho konceptu odlehčování. A na kolech je to znát...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ILA píše: Svarťa po výměně kol + rychlá změna designu ke kombošce.
Ještě Drndu opravím: původní gumy Pirelli MT 60 RS (ne Dunlop) a nový Pirelli DRosso IV (ne III). A teda dráty jsou + přesně 1 kg na přední kolo, zadní jsme ještě nezvážili liťák, takže to bude asi i víc.
To je fakt pěkný, koukám co se dá udělat z té nepekne Husky Tak tohle už, nejen že je ideální stroj na zábavu okolo komína, ale tento konkrétní, to bych chtěl i doma