globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.8.2023 v 08:44 | Nahoru | #1

assassin píše: Turbo je v dnešní dobe spotrebak, toho bych se nebál. V tom bmw co jsem mel pujcene tak umřelo po cca 240tis, twin power turbo u 320d - 26tis… to me mile překvapilo



to je docela z říše snů ( tím to nerozporuju, jako že dobrá cena)... nevím kolik to stojí na to BiTDi...
nicméně... druhovýroba je většinou hodně mimo kvality prvovýroby... přední kotouče mi dělali asi ve 180tkm... už jsou zase v piči... a já fakt hodně využívám na brždění motor

Naposledy editováno 21.08.2023 08:49:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.8.2023 v 11:05 | Nahoru | #2
t_freedom> turbo se tam dávalo origo, ale dával to tam garazista, ne autorizak.

Predtim na smaxu dvouhmota i s praci taky 26…

Proto mi prijde hledání primitivních aut aby tam nebyly kurvitka kontraproduktivní - hlavne teda ty primitivni auta proste neumi jezdit moc usporne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist