kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Tak potěší to
A je rozdíl jet a žrát. Mne auto žere cca 7,5l nafty. Na stovku do 6,5s, tak za mne odpovídající a dobrý poměr. Ale TSI bude možná o setinky rychlejší a spotřeba o 3az5l víc. To mne přijde špatný poměr
Ale nejsu cílovka, nepotrebuji nutne benzin. Pro mne je aktualne v hlave strop spotřeba do 8l a to už musí slusne jet, nebo být velký auto. Tak asi ideál nejaky 3.0 V6 diesely, ale ty jsou jen v autech, za který (zatím) nejsu ochoten dát peníze A až třeba někdy budu tam zase nebudou ty auta
Kdybych “uzivil” naftu,jedu pro tohle .
Ten motor je super,jestli to ma ZF,tak i prevodovka a moc se mi libi..ale nafta pro me nema smysl
Kubák píše: Kdybych “uzivil” naftu,jedu pro tohle .
Ten motor je super,jestli to ma ZF,tak i prevodovka a moc se mi libi..ale nafta pro me nema smysl
To bys nechtěl, tenhle ročník má táta a když teď vidím tu cenu ojetýho , tak to je tak za těch deset let a stejnej počet km tak do oprav
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Kdybych “uzivil” naftu,jedu pro tohle .
Ten motor je super,jestli to ma ZF,tak i prevodovka a moc se mi libi..ale nafta pro me nema smysl
To se mne moc líbí, ale asi je to moc provokativní. A tak velký najezd bych nechtěl Berou je známý a poslední dobou se jim to okolo těch 150tis.km nějak sere. Ty starší bývalý pry bez problémů 300tis.km, teď braly dvě A6 z DE a obě měly problém s převodovkou. A jeden zákazník si vzal z AT s najezdem 70tis.km a byl nějaký problém na motoru. Oprava pry skoro 200tsi. Tak mne teď nějak ty Audi zase vydesily