paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.8.2023 v 21:01 | Nahoru | #1

Kubák píše: Kdybych “uzivil” naftu,jedu pro tohle .

Ten motor je super,jestli to ma ZF,tak i prevodovka a moc se mi libi..ale nafta pro me nema smysl


To se mne moc líbí, ale asi je to moc provokativní. A tak velký najezd bych nechtěl Berou je známý a poslední dobou se jim to okolo těch 150tis.km nějak sere. Ty starší bývalý pry bez problémů 300tis.km, teď braly dvě A6 z DE a obě měly problém s převodovkou. A jeden zákazník si vzal z AT s najezdem 70tis.km a byl nějaký problém na motoru. Oprava pry skoro 200tsi. Tak mne teď nějak ty Audi zase vydesily

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.8.2023 v 21:09 | Nahoru | #2

Palomoto píše: To se mne moc líbí, ale asi je to moc provokativní. A tak velký najezd bych nechtěl Berou je známý a poslední dobou se jim to okolo těch 150tis.km nějak sere. Ty starší bývalý pry bez problémů 300tis.km, teď braly dvě A6 z DE a obě měly problém s převodovkou. A jeden zákazník si vzal z AT s najezdem 70tis.km a byl nějaký problém na motoru. Oprava pry skoro 200tsi. Tak mne teď nějak ty Audi zase vydesily



Ty vic valce chteji dneska proste servis. A vetsinou se na to prvni vlastnik vybodne bo vi ze to posle do 150tkm dal. A ten prvni co to koupi se vtom vykoupe. Viz jak psal Asa oriskovani ventilu atd. Tam jsou rozvody retetezem a dvakrat hydro ustavovac na kazde strane. Pak ti tam nekdo nablije silikon misto tesneni, standardne tam je problem s hladinou oleje a druhej vlastnik si pobreci. A to na spoustu zasahu na motoru to proste musi z auta ven.

Naposledy editováno 20.08.2023 21:10:10

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.8.2023 v 21:10 | Nahoru | #3
Sejrac/Palomoto> jsem mel minulej tejden velky cukani,pze se mi nechtelo resit poloosu a A6 avant me bere od zacatku,ale na denni trasy 10 tam a zpet je to nesmysl
Znami si tenhle motor prave chvalej,automaty jsou v tom snad tri,brat ZF..no,pak vzduch,dpf..tak jsem objednal poloosu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.8.2023 v 07:26 | Nahoru | #4

Palomoto píše: To se mne moc líbí, ale asi je to moc provokativní. A tak velký najezd bych nechtěl Berou je známý a poslední dobou se jim to okolo těch 150tis.km nějak sere. Ty starší bývalý pry bez problémů 300tis.km, teď braly dvě A6 z DE a obě měly problém s převodovkou. A jeden zákazník si vzal z AT s najezdem 70tis.km a byl nějaký problém na motoru. Oprava pry skoro 200tsi. Tak mne teď nějak ty Audi zase vydesily

ve firmě máme dvě, jedno 2011 a druhý 2020 a jediný co bylo na tý 2011, že umřelo turbo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist