kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Kdybych “uzivil” naftu,jedu pro tohle .
Ten motor je super,jestli to ma ZF,tak i prevodovka a moc se mi libi..ale nafta pro me nema smysl
To se mne moc líbí, ale asi je to moc provokativní. A tak velký najezd bych nechtěl Berou je známý a poslední dobou se jim to okolo těch 150tis.km nějak sere. Ty starší bývalý pry bez problémů 300tis.km, teď braly dvě A6 z DE a obě měly problém s převodovkou. A jeden zákazník si vzal z AT s najezdem 70tis.km a byl nějaký problém na motoru. Oprava pry skoro 200tsi. Tak mne teď nějak ty Audi zase vydesily
Palomoto píše: To se mne moc líbí, ale asi je to moc provokativní. A tak velký najezd bych nechtěl Berou je známý a poslední dobou se jim to okolo těch 150tis.km nějak sere. Ty starší bývalý pry bez problémů 300tis.km, teď braly dvě A6 z DE a obě měly problém s převodovkou. A jeden zákazník si vzal z AT s najezdem 70tis.km a byl nějaký problém na motoru. Oprava pry skoro 200tsi. Tak mne teď nějak ty Audi zase vydesily
Ty vic valce chteji dneska proste servis. A vetsinou se na to prvni vlastnik vybodne bo vi ze to posle do 150tkm dal. A ten prvni co to koupi se vtom vykoupe. Viz jak psal Asa oriskovani ventilu atd. Tam jsou rozvody retetezem a dvakrat hydro ustavovac na kazde strane. Pak ti tam nekdo nablije silikon misto tesneni, standardne tam je problem s hladinou oleje a druhej vlastnik si pobreci. A to na spoustu zasahu na motoru to proste musi z auta ven.
Naposledy editováno 20.08.2023 21:10:10
Znami si tenhle motor prave chvalej,automaty jsou v tom snad tri,brat ZF..no,pak vzduch,dpf..tak jsem objednal poloosu
Palomoto píše: To se mne moc líbí, ale asi je to moc provokativní. A tak velký najezd bych nechtěl Berou je známý a poslední dobou se jim to okolo těch 150tis.km nějak sere. Ty starší bývalý pry bez problémů 300tis.km, teď braly dvě A6 z DE a obě měly problém s převodovkou. A jeden zákazník si vzal z AT s najezdem 70tis.km a byl nějaký problém na motoru. Oprava pry skoro 200tsi. Tak mne teď nějak ty Audi zase vydesily
ve firmě máme dvě, jedno 2011 a druhý 2020 a jediný co bylo na tý 2011, že umřelo turbo...