kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PlusOne píše: Ne až tak skrytě. A jestli máš potřebu se mi vytlemit, klidně to udělej. Já to přežiju, mám trénink od souseda
Já tyhle tendence vůbec nemám... měl jsem leccos a na ZRX 1100 s (prý) 55tkm jsem dělal uložení celý kyvky, silentbloky a vychcaly mi vidle.
Mě už moc úsměvný hlavně nepřijde že tu konektor dobíjení nebo regulator, kterej odchází na všem, je důvod házet tu sračky na italy.
Honzabiker koupí nejlevnější S4R na inzerci, proč asi nejlevnější...nikdo neví co dostala ran a zacházeni... Dewwil koupí výhodně 1098 ( opět víme hovno co zažila před ním) ...
Na všem něco odejde, tobě na BMW jako mě po x tkm na Italech... ale u BMW je to vzheldem k seriovosti zanedbatelný zatímco Ducati je to každá druhá... kecy kecy...
... někdy mi to přijde jako kolorit, to tady tak jako tůrovat na Italským vlákně... nicměně já osobně fakt nemám potřebu lízt na vlákna jinejch značek tam prudit jaký jsou to mrdky ... a možnosti s fotkama jsou... mír
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já tyhle tendence vůbec nemám... měl jsem leccos a na ZRX 1100 s (prý) 55tkm jsem dělal uložení celý kyvky, silentbloky a vychcaly mi vidle.
Mě už moc úsměvný hlavně nepřijde že tu konektor dobíjení nebo regulator, kterej odchází na všem, je důvod házet tu sračky na italy.
Honzabiker koupí nejlevnější S4R na inzerci, proč asi nejlevnější...nikdo neví co dostala ran a zacházeni... Dewwil koupí výhodně 1098 ( opět víme hovno co zažila před ním) ...
Na všem něco odejde, tobě na BMW jako mě po x tkm na Italech... ale u BMW je to vzheldem k seriovosti zanedbatelný zatímco Ducati je to každá druhá... kecy kecy...
... někdy mi to přijde jako kolorit, to tady tak jako tůrovat na Italským vlákně... nicměně já osobně fakt nemám potřebu lízt na vlákna jinejch značek tam prudit jaký jsou to mrdky ... a možnosti s fotkama jsou... mír
Tak zase nebudeme delat z Ducati etalon spolehlivosti
821 se mi srala, oba modely. Elektronika a druha chcipala za jizdy, cidlo stojanku. Blbost, ale kdyz letis na Slovakiaringu a najednou to chcipne a zase chytne, nic moc.
Bejvalej SF 848 klika, prej. Ale nestalo se to mne. Takze to nepocitam. Jediny vzduchace byly cajk.
Agusty u me jen elektronika. Obcas neco zasvitilo, musel se prenastavit QS, ale casem si to sedlo. Jinak u trivalcu ojnice ven, elektronickej plyn, nejaka cidla a Fizzer
Kdyz jsem zvazoval MTS1200, tak doporucovali kontrolovat utazeni zadniho kotouce, casto se povoloval. Nasledky asi nic moc..
Na design to nejezdi, heslo tech, co nadavaj na italsky stroje, u me nepochodi..
t_freedom píše: Já tyhle tendence vůbec nemám... měl jsem leccos a na ZRX 1100 s (prý) 55tkm jsem dělal uložení celý kyvky, silentbloky a vychcaly mi vidle.
Mě už moc úsměvný hlavně nepřijde že tu konektor dobíjení nebo regulator, kterej odchází na všem, je důvod házet tu sračky na italy.
Honzabiker koupí nejlevnější S4R na inzerci, proč asi nejlevnější...nikdo neví co dostala ran a zacházeni... Dewwil koupí výhodně 1098 ( opět víme hovno co zažila před ním) ...
Na všem něco odejde, tobě na BMW jako mě po x tkm na Italech... ale u BMW je to vzheldem k seriovosti zanedbatelný zatímco Ducati je to každá druhá... kecy kecy...
... někdy mi to přijde jako kolorit, to tady tak jako tůrovat na Italským vlákně... nicměně já osobně fakt nemám potřebu lízt na vlákna jinejch značek tam prudit jaký jsou to mrdky ... a možnosti s fotkama jsou... mír
No, a svět je zase v pořádku
t_freedom píše: Já tyhle tendence vůbec nemám... měl jsem leccos a na ZRX 1100 s (prý) 55tkm jsem dělal uložení celý kyvky, silentbloky a vychcaly mi vidle.
Mě už moc úsměvný hlavně nepřijde že tu konektor dobíjení nebo regulator, kterej odchází na všem, je důvod házet tu sračky na italy.
Honzabiker koupí nejlevnější S4R na inzerci, proč asi nejlevnější...nikdo neví co dostala ran a zacházeni... Dewwil koupí výhodně 1098 ( opět víme hovno co zažila před ním) ...
Na všem něco odejde, tobě na BMW jako mě po x tkm na Italech... ale u BMW je to vzheldem k seriovosti zanedbatelný zatímco Ducati je to každá druhá... kecy kecy...
... někdy mi to přijde jako kolorit, to tady tak jako tůrovat na Italským vlákně... nicměně já osobně fakt nemám potřebu lízt na vlákna jinejch značek tam prudit jaký jsou to mrdky ... a možnosti s fotkama jsou... mír