kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: P_B> ja si obvykle od mechanika necham poradit… jak na to.
Jen příklad:
Ono kdyz celej den neco rozebirate stoji to x penez, kdyz tyden neco prekonstuovavam stoji to y penez.
Pokud je y vetsi nez x - vyplatí se nechat mechaniky s chytrejma recma celej den montovat, nez nechat to nekoho prekonstruovat…
U nas na aute resime tohle kazdy den.
Jasně, ale z auta motor kvůli vypuštění oleje a běžnému servisu asi nevyndáváš
Konstruktér sic jednou nakreslí, ale já s tím víc jak 10let budu zápasit a když započítám nevyrábějící nástroj je konstruktér někde na pozadí s jeho mzdou. Natoš pokud bych započítal stoják vyrobní linky v automobilce. Tuším že minuta někde na lince stojí 8 900€.
Ale že nevyměním šroubek na jednom tvarovém jádru bo přes něj vede neodlačitelná hadice ti hlava nebere. Kolikrát stačí si ji odtlačit zafixovar a dáš šroub. Tohle ale bohužel nejde aplikovat. To co standardně trvá do max1h. Jsme ve dvou dělali 9h čistého času a budeme muset už pokaždé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nerikam, ze to nemohl udelat nekdo chybu, jen ze ne vzdy vidi kazdy kritik vsechny spojitosti …
Ze sportovních aut se motor vyndava klidne i kvuli výměně svíček …
Pri konstrukci jsou ruzne priority a to mechanici ne vzdycky chápou… ale nikdo jim nebrání sednout si za kompjutr a nakreslit to auto “poradne”