kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Je mně jasný, že OEM není racing. Ale že to je až takto a ten Öhlins třeba na Ducati je teda srovnatelnej se social verzí, tak to je pak jen o barvě vidlice...
ten produkcni ohlins je nastavenej tak, ze funguje v rychlostech a podminkach ve kterych se takova motorka pohybuje... ty racing podvozky jako tam mas ty maji tu vlastnost, ze v provozu, ale i na okruhu funguji hur nez social verze ... protoze beznej smrtelnik se nedostane na rychlosti kde to zacne fungovat
lidi maji pocit, ze kdyz na motorku nandaj veci z WSBK tak jim to pomuze byt rychlejsi ... problem je, ze je to presne naopak...
(ja social verzi u duc neznam, ale ten ohlins funguje dost podobne jako moje vidlice ve ktery je komplet Ktech co do toho jde nacpat + custom upravy)
Naposledy editováno 05.05.2023 15:25:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ten produkcni ohlins je nastavenej tak, ze funguje v rychlostech a podminkach ve kterych se takova motorka pohybuje... ty racing podvozky jako tam mas ty maji tu vlastnost, ze v provozu, ale i na okruhu funguji hur nez social verze ... protoze beznej smrtelnik se nedostane na rychlosti kde to zacne fungovat
lidi maji pocit, ze kdyz na motorku nandaj veci z WSBK tak jim to pomuze byt rychlejsi ... problem je, ze je to presne naopak...
(ja social verzi u duc neznam, ale ten ohlins funguje dost podobne jako moje vidlice ve ktery je komplet Ktech co do toho jde nacpat + custom upravy)
Já nepotřebuju být rychlejší. Jde o pocit...