kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
-ty kotouče na Lav. jsou, dle mě, litinové, měl jsem je i na Bimotě z r.93/4... tak do roku 2000, to byl závodní TOP, při správných deskách, to má o fous větší účinnost než ocel, pak to vytlačily násobně účinnější (samo i dražší) carbony ..... ty plné litinové, co psal Assas, dodnes, asi jako jediný, vyrábí BERINGER...mj. ty mám hodně NErád jsou hovadně těžké...
-když "otevřu" byť zánovní ohlinsy, tak vyndám stejné NOK gufera, jako koupím v krabičce NOK, Athena, Tour-maX nebo K-tech... ono je to vždycky, nejvíc o montáži, čistotě a následné údržbě... a strašně moc dělá stav, namazání a správná montáž př. osy...
edit.: jó a taky už jsem koupil NOK gufera... a až sem si vzal lupu, tak tam bylo NAK
Naposledy editováno 06.04.2023 10:30:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: . a až sem si vzal lupu, tak tam bylo NAK
Jen nechápu ten "škleb"
zelený NAKy jsou za mě TOP na klikovku