kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: ony jsou různý teorie. Já se třeba držel toho že mám buď dávat plnej nebo nic hned od začátku, a postupně podle kilometrů zvyšovat otáčky. Hlavně se vyvarovat konstantních otáček. Takže prvních 40km 3-5 tis, pak do 150 4-6 tis, do 500 km 4-8 a první výměna oleje. Motor před jízdou nechat ohřát. Potom do 2 tis km jezdit 3-9, znova vyměnit olej a bylo zajeto. Ale Petardak určitě má svoje způsoby :)
To si zajizdel na vydrz. Ale myslim, ze Petardak to ve svym veku muze uplne s klidem zajet na vykon a stejne ho to prezije.
Pozn. trosku cernyho humoru pro strakone
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: a pokud se pamatuju je motor bud dobre nebo blbe zajetej. Ne na vykon nebo vydrz
Naposledy editováno 28.03.2023 18:57:27