kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Jj s tim pocitam. Ale nemam ani nic proti koupi novyho. Ten cenovy rozdil neni tak veliky. Obcas se teda najde jety kousek za rozumnou cenu s upgradem vidle/brzd. Tak to by se pak vyplatilo. Nicmene se nemuzu rozhodnout, jestli jit do modelu na znackach, nebo ne. Budu na tom chtit jezdit asi i do prace, ale to se asi pomalu s helmou na batohu da i bez znacky po cyklostezce (clovek vypada jako cyklous - maximalne motat nohama kolem stupacek kdyz kolem pujde mestak ). Naopak se znackou asi clovek uplne nechce jezdit do lesa. No a neustale to sundavat a nandavat taky nebude reseni. Mozna je to adept na Assassinuv sklopny drzak RZ, nebo obnovit zvyky z devadesatek a poridit nejaky pekny krajkovany damsky kalhotky v XXS..
do 80kg stíhá jak vidlice, tak brzdy. Od 2022 jsou dokonce 4pístky, ty budou úplně v pohodě, ale i na tom 2pístku jedeš spíš smykem, než že by nestíhaly brzdy. Vidlic tam bylo více, my máme Fastace, ty se tváří dost robustně a zatím fungují výborně. Ve srovnání s Marzocchi na Kubergu bych řekl že i lépe. Ale dávají tam více druhů, na některý byly stížnosti.
Kamoš bydlí v Modřicích a Surrona má jako dopravní prostředek, má bez značek a příslušenství. Jezdí s tím úplně všude, na křižovatkách vedle Policie v pohodě. Jediný výtky dostal od chodců na cyklostezce a od Policie když s tím po chodníku vozil děcka před sebou do školky. Má nejeto cca 5tis. km a tak půlka bude silnice a cyklostezky po Brně a okolí
Palomoto píše: do 80kg stíhá jak vidlice, tak brzdy. Od 2022 jsou dokonce 4pístky, ty budou úplně v pohodě, ale i na tom 2pístku jedeš spíš smykem, než že by nestíhaly brzdy. Vidlic tam bylo více, my máme Fastace, ty se tváří dost robustně a zatím fungují výborně. Ve srovnání s Marzocchi na Kubergu bych řekl že i lépe. Ale dávají tam více druhů, na některý byly stížnosti.
Kamoš bydlí v Modřicích a Surrona má jako dopravní prostředek, má bez značek a příslušenství. Jezdí s tím úplně všude, na křižovatkách vedle Policie v pohodě. Jediný výtky dostal od chodců na cyklostezce a od Policie když s tím po chodníku vozil děcka před sebou do školky. Má nejeto cca 5tis. km a tak půlka bude silnice a cyklostezky po Brně a okolí
Vyborne zpravy. Tak alespon nemusim resit tu znacku. Dik.