paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.1.2023 v 13:58 | Nahoru | #1

Palomoto píše: Koudy01> potřebuji nastavit tabulku Motám se pořád dokola, vracím k tomu co jsem už třeba i zamítl Už zase zpátky koukám i na BMW. A to jsem si řekl, že nad litr nechci a že ty BMW asi taky nechci (divnej posed). A taky zase hledám i Duc Scrambler 1100 Navíc v Rakousku se minulý týden všechno zajímavý prodalo, tam to tedy v lednu nabralo rychlý spád. A když je něco rozumný v DE, tak je to buď fejk, nebo se to prodá taky hned Každopádně vím, že trpělivost není moje silná stránka a evidentně ani stálost výběru
aktuálně koukám na: BMW Scrambler, Urban GS (prý oba špatný podvozek na horší cesty, nad litr), Duc Desert Sled (vysoké ceny), SCR 1100 (až podezřele dobrý ceny, nad litr), novej SCR 2023 (spíš ne), Triumph Scrambler 900 (hrozný ceny) a občas kouknu i na Triumph SCR 1200XC (spíš ne, je na mně dost vysoká a těžká a si i dražší než chci dát, nad litr). Tak aspoň výběr mám širokej .



Spíš se rozepiš, na CO a na JAKÉ JEŽDĚNÍ má ta další motorka být, pak se ti dá i něco kloudně radit...

Naposledy editováno 15.01.2023 13:58:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.1.2023 v 14:40 | Nahoru | #2
PETARDAK> na ježdění po silnicích nizsich tříd, tedy spíš horší povrch, záplaty atd. Když to zvládne aspon občas šotolinu, tak to bude plus, ale to da i naháč. Neměla by to byt leštenka, aby bylo nutné hned umývat mouchy a bordel po každé jízdě, proto ty Scramblery. A taky mám rád posed ale cenduro, tedy nohy pod sebou, ne za sebou a vyší a hlavne široký řidítka. Výkonu moc netřeba, mám radši když se motorka spíš honí, než když se dusí. Tak co mám vyzkoušeno, tak stačí nad 60PS, 80PS je až dost. A chtěl bych spíš nižší sedlo a co nejnižší váhu. A samozřejmě dobrý poměr cena výkon u lehce jetý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist