kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Miki83> taky se mi ten akrap na 3.0 nepozdava,dalsi vopicarna kvuli euru,a dosel jsem k zaveru,ze bych musel koupit evo kit a byl zase v prdeli Navic ten pro 3.0 je jeste koukatelnejsi
Kdyz jsme s Koudym ladili,nasel jsem jeden novej asi za 1200,coz bych dal.Akorat jsme se nedopatrali ohledne premapovani..
Kubák píše: Ivos>
Miki83> taky se mi ten akrap na 3.0 nepozdava,dalsi vopicarna kvuli euru,a dosel jsem k zaveru,ze bych musel koupit evo kit a byl zase v prdeli Navic ten pro 3.0 je jeste koukatelnejsi
Kdyz jsme s Koudym ladili,nasel jsem jeden novej asi za 1200,coz bych dal.Akorat jsme se nedopatrali ohledne premapovani..
Promiň promiň promiň
Co mi určitě utkvělo v hlavě bylo to, že nebyl do konusu U těch krátkých výfuků to není ono Ale co......jebat OPAVU
Naposledy editováno 05.12.2022 10:57:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Ivos>
Miki83> taky se mi ten akrap na 3.0 nepozdava,dalsi vopicarna kvuli euru,a dosel jsem k zaveru,ze bych musel koupit evo kit a byl zase v prdeli Navic ten pro 3.0 je jeste koukatelnejsi
Kdyz jsme s Koudym ladili,nasel jsem jeden novej asi za 1200,coz bych dal.Akorat jsme se nedopatrali ohledne premapovani..
Uniká mi smysl full systému s kamnama...