kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: občas na ně mrknu a vzpomínám jak to jelo jak dělová koule... Než se to začlo srát, od tý doby to beru na servis pouze na gumy, jedno Corsaro mě stálo tak 2 roky života... Už bych to nechtěl, nebo chtěl i s doživotním servisem v ceně...
Mě přijde, že k tobě na servis doputují takové ty rarity
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Mě přijde, že k tobě na servis doputují takové ty rarity
Takže Fabia s letníma gumama
A Marušku mu tam na servis taky můžeš hodit Někdy On jí dělal.Pokud se nepletu
P_B píše: Mě přijde, že k tobě na servis doputují takové ty rarity
jj, co všude jinde odmítnou dělat, poprvé mi přišlo totál rozebraný, rám s předkem, kolo s kyvkou, půl motor a 6 krabic se zbytkem, po složení, chytlo na brnk, cca rok jezdilo v pohodě a pak se to začlo srát takovým stylem, že i trpaslík by vyrostl.... Neee už to nechci ani vidět... Asi za to mohla Race Termignoni jednotka, krmila to takovým fofrem, že po cca 120 km byla nádrž na suchu a vlivem toho se ředil oil benzínem a přidřelo se to nejspíš na klíče, studený to jelo a zahřátý to začalo zdechat/přidírat... A to byla ještě v mezičase prdlá hlava na předním válci... No radost to opravovat