paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 20:33 | Nahoru | #1

Martin_D píše: No, já bych nepátral, kdyby v oficiálním datasheetu neměli remap ECU no a při dotazu se z toho nekroutili. Tak to ku..a nemaj psát a nebo si za tím stát. Jinak díky za zkušenost z japonců


Jestli chceš znát i zkušenost z Italky, tak já měl na MG katalyzatory přímo v koncovkách a po výměně těchto koncovek za otevřený Mivvy bylo potřeba do mapy hrábnout. V určitým spektru otáček to bylo tak chudý, že motor kuckal a vynechával. S origo koncovkama to jelo v pohodě.
Ale jak píše assassin, každá motorka je jiná.

Jako myslím i kus té stejné motorky. Zkoušel jsem mapu přímo na ty otevřený Mivvy odladěnou na jiné stejné motorce a vůbec to nefungovalo.

Naposledy editováno 21.09.2022 20:45:48

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 20:57 | Nahoru | #2
Koudy01> díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 21:22 | Nahoru | #3
Koudy01> to mas jaky rok MG? To uz melo katy??
A ma to lambdy?
Nejsem zadny motorovy guru, ale jestli to ma dve lambdy (pred a za katem), tak si to asi bohatost doladi trochu samo... Motor to snad nezkurvi, ale asi se bez druhe mapy nevyuzije potencial prubehu. Trochu to zmeni tlaky ve vyfuku...

Naposledy editováno 21.09.2022 21:23:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.9.2022 v 07:21 | Nahoru | #4

Koudy01 píše: Jestli chceš znát i zkušenost z Italky, tak já měl na MG katalyzatory přímo v koncovkách a po výměně těchto koncovek za otevřený Mivvy bylo potřeba do mapy hrábnout. V určitým spektru otáček to bylo tak chudý, že motor kuckal a vynechával. S origo koncovkama to jelo v pohodě.
Ale jak píše assassin, každá motorka je jiná.

Jako myslím i kus té stejné motorky. Zkoušel jsem mapu přímo na ty otevřený Mivvy odladěnou na jiné stejné motorce a vůbec to nefungovalo.


Proto se vždy pousměju nad těma kit. sadama, kdy máš výfuk, filtr, jednotka...a Ducatisti si třou hrudník, co za super sadu z parts karalogu si nekoupili za ranec peněz...
Edit. Nevím, jestli je to tak i teď. Dříve nebyly katalyzátory, atd. Ale i tak...

Naposledy editováno 22.09.2022 07:26:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist