paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 19:46 | Nahoru | #1
No, já bych nepátral, kdyby v oficiálním datasheetu neměli remap ECU no a při dotazu se z toho nekroutili. Tak to ku..a nemaj psát a nebo si za tím stát. Jinak díky za zkušenost z japonců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 19:55 | Nahoru | #2
Martin_D> Ten datasheet se da nekde stahnout? Koukam, ze to odstrani i priveru… to uz je na muj vkus dost zmen aby se dalo tvrdit, ze neni treba remap…

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 20:33 | Nahoru | #3

Martin_D píše: No, já bych nepátral, kdyby v oficiálním datasheetu neměli remap ECU no a při dotazu se z toho nekroutili. Tak to ku..a nemaj psát a nebo si za tím stát. Jinak díky za zkušenost z japonců


Jestli chceš znát i zkušenost z Italky, tak já měl na MG katalyzatory přímo v koncovkách a po výměně těchto koncovek za otevřený Mivvy bylo potřeba do mapy hrábnout. V určitým spektru otáček to bylo tak chudý, že motor kuckal a vynechával. S origo koncovkama to jelo v pohodě.
Ale jak píše assassin, každá motorka je jiná.

Jako myslím i kus té stejné motorky. Zkoušel jsem mapu přímo na ty otevřený Mivvy odladěnou na jiné stejné motorce a vůbec to nefungovalo.

Naposledy editováno 21.09.2022 20:45:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist