kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Uz mam ten cnc brzdic prehozenej na novou motorku a ta m50 pujde na mechanikovu…
Naraz do zdi ani ne, ale kdyz potrebujes jen lehce pribrzdit tak se musi s citem, staci polozit na packu prst a dost to kotvi, lehke pribrzdeni v max naklonu znamena ztratu predku ale kolo v luftu pri brzdeni jednim prstem je fajn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> Jj na stare moto jsem mel cnc trmen a z04, na nove byl m50 a z04. Na obou pumpa accossato 16x16 a brzdi to identicky. Ten cnc trmen je lehci a mene brzdi kolo v odbrzdenem stavu - na stojanu kolo udela vic otacek.
Uz mam ten cnc brzdic prehozenej na novou motorku a ta m50 pujde na mechanikovu…
Naraz do zdi ani ne, ale kdyz potrebujes jen lehce pribrzdit tak se musi s citem, staci polozit na packu prst a dost to kotvi, lehke pribrzdeni v max naklonu znamena ztratu predku ale kolo v luftu pri brzdeni jednim prstem je fajn
Jo tak... To s tím utržením kola mě hned napadlo. Ty Z04 mě zajímají. Taky je plánuju osadit.