globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.7.2022 v 22:29 | Nahoru | #1

assassin píše: BlackSabbath> Jj na stare moto jsem mel cnc trmen a z04, na nove byl m50 a z04. Na obou pumpa accossato 16x16 a brzdi to identicky. Ten cnc trmen je lehci a mene brzdi kolo v odbrzdenem stavu - na stojanu kolo udela vic otacek.
Uz mam ten cnc brzdic prehozenej na novou motorku a ta m50 pujde na mechanikovu…

Naraz do zdi ani ne, ale kdyz potrebujes jen lehce pribrzdit tak se musi s citem, staci polozit na packu prst a dost to kotvi, lehke pribrzdeni v max naklonu znamena ztratu predku ale kolo v luftu pri brzdeni jednim prstem je fajn


Jo tak... To s tím utržením kola mě hned napadlo. Ty Z04 mě zajímají. Taky je plánuju osadit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.7.2022 v 22:31 | Nahoru | #2
BlackSabbath> Nikdy jsem nejel lepsi desky, ale uplne studene moc nefunguji - na okruhu je to ohrate behem dvou zatacek, ale v provozu jsem je nezkousel. Pocitam ale, ze je brembo deklaruje jako race only…

Na silnici ale se obvykle nejezdi tak radikalni prevod na pumpe, origo FS450 je 16x18 nebo mozna dokonce i vetsi prumer pistku…

Naposledy editováno 10.07.2022 22:33:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist