kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
DoktorARO > Dík, to nevypadá zle, nějaké gumy odporové na cvičení doma mám, tak teď spíš mrknout na ty cviky
Jo ta 950 má koně a frčí, spíš mi šlo, jestli trochu nenabrala na tý brutalitě, ta mi u toho motoru potažmo u všech novejch Duc chybí. Do toček to letí jako splašený dopředu taky, ale takovej ten wow efekt kdy otočíš plynem a kopne tě kobyla do zadku tam chybí, tak mě právě zajímalo, jestli to je jen "nešvar" uškrcený sériovky. Ale asi to jde z jádra pudla, z koncepce točivýho motoru a podpořený el. plynem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: DRČ!
DoktorARO > Dík, to nevypadá zle, nějaké gumy odporové na cvičení doma mám, tak teď spíš mrknout na ty cviky
Jo ta 950 má koně a frčí, spíš mi šlo, jestli trochu nenabrala na tý brutalitě, ta mi u toho motoru potažmo u všech novejch Duc chybí. Do toček to letí jako splašený dopředu taky, ale takovej ten wow efekt kdy otočíš plynem a kopne tě kobyla do zadku tam chybí, tak mě právě zajímalo, jestli to je jen "nešvar" uškrcený sériovky. Ale asi to jde z jádra pudla, z koncepce točivýho motoru a podpořený el. plynem...
Jako jo, určitě se tam taková brutalita vrátila, ale trochu jinak. Teď po tom doladění třeba přeřazení z 2 na 3 s plným plynem tě chce vystřelit z trenek. To tam nebylo. Jede to hodně ostře za plynem. Třeba muj tata se toho boji, tak jezdí jinou mapu a vklidu. Určitě se ta surovost trochu vrátila a v přímém srovnání s origo motorkou to bude hodně markantní. Podpořeno fakt brutálním zvukem. Nejvíce mi to připomíná v2 panigale 1199-1299