paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:33 | Nahoru | #1
Já jsem v tom něco málo najezdil... je to hrůza... ve světě, když pominu USA, kde byla klima už v 50letech, se běžně dělaly motory s automatckejma sytičema od 60-70' ...my se tu ráno drkotali s koktajícíma eLkama a eMkama ještě na konci osmdesátek, kdy každá měla jinou polohu sytiče na start a u každý si musel vědět kdy už ho dát pů la pak zatáhnout úplně. Topení to byla taky úžasná věc a asi 12l náplň chlazení, to bylo taky labůžo to odvzdušňovat.
To že v 88' slavnostně "vyvinuli" Favorita, v době kdy venku byl dvojkovej Passat a Golf , asi ani nechce komentář

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:37 | Nahoru | #2
t_freedom> S tím sytičem je to krutá pravda. A ještě si musel vědět kolikrát před startem sešlápnout plyn. pedál, případně zda šlapat nebo nešlapat v průběhu startování....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 10:43 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Já jsem v tom něco málo najezdil... je to hrůza... ve světě, když pominu USA, kde byla klima už v 50letech, se běžně dělaly motory s automatckejma sytičema od 60-70' ...my se tu ráno drkotali s koktajícíma eLkama a eMkama ještě na konci osmdesátek, kdy každá měla jinou polohu sytiče na start a u každý si musel vědět kdy už ho dát pů la pak zatáhnout úplně. Topení to byla taky úžasná věc a asi 12l náplň chlazení, to bylo taky labůžo to odvzdušňovat.
To že v 88' slavnostně "vyvinuli" Favorita, v době kdy venku byl dvojkovej Passat a Golf , asi ani nechce komentář



Ámen

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2021 v 17:46 | Nahoru | #4

t_freedom píše: Já jsem v tom něco málo najezdil... je to hrůza... ve světě, když pominu USA, kde byla klima už v 50letech, se běžně dělaly motory s automatckejma sytičema od 60-70' ...my se tu ráno drkotali s koktajícíma eLkama a eMkama ještě na konci osmdesátek, kdy každá měla jinou polohu sytiče na start a u každý si musel vědět kdy už ho dát pů la pak zatáhnout úplně. Topení to byla taky úžasná věc a asi 12l náplň chlazení, to bylo taky labůžo to odvzdušňovat.
To že v 88' slavnostně "vyvinuli" Favorita, v době kdy venku byl dvojkovej Passat a Golf , asi ani nechce komentář



No a nekde si ty sytice i zpetne dodelavali...:D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist