kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nad 6trpm ale začíná labutí píseň sportovní jízdy... u 1100ccm 2V Grisa zcela jasně...u 1200 4V Grisa jen náznakem ... krom toho je ten motor podle mě hrozně těžkej. Ale tak vlastně, v USA dělaj kapoty i s HD motorama, tak proč ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 29.09.2021 13:20:03
t_freedom píše: Já si upřímně nedokážu představit s podobným motorem lítat na okruhu a to má brácha v tom SEčku ten čtyřventil, nejtočivější a nejsilnější verzi tý dvanáctky ( v základu, resp. s mapou) Pro mě je traktor projevem i ten rotax ve V2 tuonech. Griso je super na jízdu, zátah skoro od nuly a ten buchot je super.
Nad 6trpm ale začíná labutí píseň sportovní jízdy... u 1100ccm 2V Grisa zcela jasně...u 1200 4V Grisa jen náznakem ... krom toho je ten motor podle mě hrozně těžkej. Ale tak vlastně, v USA dělaj kapoty i s HD motorama, tak proč ne
No v sérii si to s tím motorem taky neumím představit, ale Ghezzi Brian upravuje právě i motory...