paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2021 v 19:09 | Nahoru | #1

GeorgePanek píše: kdyz to tak ctu tak dnes z novejsich aut je jedno co koupis,bud mas pech a sere se to nebo stesti a litas v pohode,je pravda ze jsem se nedavno ptal kamarada jake auto koupit a odpoved byla..KUP CO SE TI LIBI STEJNE TY NOVY AUTA JSOU SRACKY,neco na tom bude,asi to chce mit stesti..



Vsechny auta co jsem mel byli bud novy, nebo jsem je od novejch znal. Byli to Fiesta (mazda 121), Mazda 323, Mazda 3, Ofce 3 scout, Transit Custom .... a v tech novejch mam vzdycky pocit pokroku (lepsi podvozky, lepsi motory atd). Nic me nikdy nikde nenechalo. A vsechno najezdilo mraky kilaku. Vsechno si dost maklo (Mazda 3 i 323 tahali jednokonovozejk, ofce a trandak tahaj dvojkonovozejk, atd).

### Fiesta (Mazda 121) prodavana se 134 kkm, vim ze jezdila min dalsich 10 let.
Krom spotrebaku (oleje, filtry, brzdovy desky a kotouce) se menili zadni tlumice v 60kkm, kabely a jedna civka kdyz to zaclo jit na 3 valce ve 102 tisicich, a zlobila druha lambda ... ale na to sem se vysral. Kazdopadne by tam sla dat nova za ~2000.

### Mazda 323 prodavana s najezdem 316kkm, dalsi osud neznam.
v 90kkm tlumice na predek, 165kkm spojka a tycky stabilizatoru na predku, 180kkm rozvody a loziska v prednich kolech, 220kkm lozisko zadnich kol, a gumy ulozeni stabilizatoru, 244kkm zadni brzdice nove, 255kkm zadni tlumice a rozvody, 270kkm novy altik, 300km spojka

### Mazda 3 prodavana s najezdem 161 kkm
Mel sem ji od 57kkm do tech 161, krom spotrebaku nula servisnich ukonu.

### Ofce 3 ma zatim jen 60 kkm
Krom oleje a filtru po 15kkm nic.

### Trandak custom ma 266 kkm
153k jsem menil termostat za 700 (zustal otevrenej). Thats all. Jinak kazdejch 15 tisic olej/filtry, 3x predni a 2x zadni brzdy, jezdim druhou sadu letnich i zimnich gum, a 2x sem vymenil naftovej filtr. V mraze hur startuje takze to bude chtit kouknout na zhavici svice. A zdechla jedna baterka ze dvou.

Ja si nemuzu pomoct, ale ja kdyz se kouknu do svejch zaznamu, tak me prijde ze ty auta jsou spis cim dal lepsi, a vydrzej uplnej nesmyslnej nesmysl s naprosto minimalni udrzbou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2021 v 19:35 | Nahoru | #2

Ozzy_ píše: Vsechny auta co jsem mel byli bud novy, nebo jsem je od novejch znal. Byli to Fiesta (mazda 121), Mazda 323, Mazda 3, Ofce 3 scout, Transit Custom .... a v tech novejch mam vzdycky pocit pokroku (lepsi podvozky, lepsi motory atd). Nic me nikdy nikde nenechalo. A vsechno najezdilo mraky kilaku. Vsechno si dost maklo (Mazda 3 i 323 tahali jednokonovozejk, ofce a trandak tahaj dvojkonovozejk, atd).

### Fiesta (Mazda 121) prodavana se 134 kkm, vim ze jezdila min dalsich 10 let.
Krom spotrebaku (oleje, filtry, brzdovy desky a kotouce) se menili zadni tlumice v 60kkm, kabely a jedna civka kdyz to zaclo jit na 3 valce ve 102 tisicich, a zlobila druha lambda ... ale na to sem se vysral. Kazdopadne by tam sla dat nova za ~2000.

### Mazda 323 prodavana s najezdem 316kkm, dalsi osud neznam.
v 90kkm tlumice na predek, 165kkm spojka a tycky stabilizatoru na predku, 180kkm rozvody a loziska v prednich kolech, 220kkm lozisko zadnich kol, a gumy ulozeni stabilizatoru, 244kkm zadni brzdice nove, 255kkm zadni tlumice a rozvody, 270kkm novy altik, 300km spojka

### Mazda 3 prodavana s najezdem 161 kkm
Mel sem ji od 57kkm do tech 161, krom spotrebaku nula servisnich ukonu.

### Ofce 3 ma zatim jen 60 kkm
Krom oleje a filtru po 15kkm nic.

### Trandak custom ma 266 kkm
153k jsem menil termostat za 700 (zustal otevrenej). Thats all. Jinak kazdejch 15 tisic olej/filtry, 3x predni a 2x zadni brzdy, jezdim druhou sadu letnich i zimnich gum, a 2x sem vymenil naftovej filtr. V mraze hur startuje takze to bude chtit kouknout na zhavici svice. A zdechla jedna baterka ze dvou.

Ja si nemuzu pomoct, ale ja kdyz se kouknu do svejch zaznamu, tak me prijde ze ty auta jsou spis cim dal lepsi, a vydrzej uplnej nesmyslnej nesmysl s naprosto minimalni udrzbou.

tak nove auto by asi melo chvilku vydrzet,ja si veci nechavam dlouho tak me pak zajima co treba za osm,deset let..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist