paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2021 v 19:35 | Nahoru | #1

Ozzy_ píše: Vsechny auta co jsem mel byli bud novy, nebo jsem je od novejch znal. Byli to Fiesta (mazda 121), Mazda 323, Mazda 3, Ofce 3 scout, Transit Custom .... a v tech novejch mam vzdycky pocit pokroku (lepsi podvozky, lepsi motory atd). Nic me nikdy nikde nenechalo. A vsechno najezdilo mraky kilaku. Vsechno si dost maklo (Mazda 3 i 323 tahali jednokonovozejk, ofce a trandak tahaj dvojkonovozejk, atd).

### Fiesta (Mazda 121) prodavana se 134 kkm, vim ze jezdila min dalsich 10 let.
Krom spotrebaku (oleje, filtry, brzdovy desky a kotouce) se menili zadni tlumice v 60kkm, kabely a jedna civka kdyz to zaclo jit na 3 valce ve 102 tisicich, a zlobila druha lambda ... ale na to sem se vysral. Kazdopadne by tam sla dat nova za ~2000.

### Mazda 323 prodavana s najezdem 316kkm, dalsi osud neznam.
v 90kkm tlumice na predek, 165kkm spojka a tycky stabilizatoru na predku, 180kkm rozvody a loziska v prednich kolech, 220kkm lozisko zadnich kol, a gumy ulozeni stabilizatoru, 244kkm zadni brzdice nove, 255kkm zadni tlumice a rozvody, 270kkm novy altik, 300km spojka

### Mazda 3 prodavana s najezdem 161 kkm
Mel sem ji od 57kkm do tech 161, krom spotrebaku nula servisnich ukonu.

### Ofce 3 ma zatim jen 60 kkm
Krom oleje a filtru po 15kkm nic.

### Trandak custom ma 266 kkm
153k jsem menil termostat za 700 (zustal otevrenej). Thats all. Jinak kazdejch 15 tisic olej/filtry, 3x predni a 2x zadni brzdy, jezdim druhou sadu letnich i zimnich gum, a 2x sem vymenil naftovej filtr. V mraze hur startuje takze to bude chtit kouknout na zhavici svice. A zdechla jedna baterka ze dvou.

Ja si nemuzu pomoct, ale ja kdyz se kouknu do svejch zaznamu, tak me prijde ze ty auta jsou spis cim dal lepsi, a vydrzej uplnej nesmyslnej nesmysl s naprosto minimalni udrzbou.

tak nove auto by asi melo chvilku vydrzet,ja si veci nechavam dlouho tak me pak zajima co treba za osm,deset let..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2021 v 19:42 | Nahoru | #2

GeorgePanek píše: tak nove auto by asi melo chvilku vydrzet,ja si veci nechavam dlouho tak me pak zajima co treba za osm,deset let..



Tak Fiesta prodavana 9leta, 323ka 14leta, Trojka 10leta, a Transita custom mam 7 rok. Vzhledem k tomu ze jsem na aute zavislej, tak treba tu 323 uz jsem prodaval proto ze mi prislo ze se to zacina pomalu srat starim (altik, zadni brzdy atd) a ja na vesnici bez auta bejt nemuzu. Fiestu sem prodaval proto ze byla v rodina k mani za pusu skoro nejeta Mazda3, a tu jsem pak prodaval proto ze jsem dostal sluzebaka kteryho sem vrazil zene a sam si koupil dodafku

Takze vlastne jediny co jsem "uz raci dal pryc" byla ta 14 let stara 323ka s najezdem pres 300kkm. O fieste vim ze pak dal jezdila dalsich 10 let bez zasadnich investic, 323ka i 3ka sla uplne mimo, o tech nevim nic. A jak trandak dalsi roky dam vedet

Naposledy editováno 21.09.2021 19:43:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist