kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
je to super věc... nemám problém třikrát denně zajet pro něco do krámu, nač se zapomnělo (což by mě autem prudilo) a ještě to má i po městě znaky "projízďky" jednou stopou (to že nehledáš parkování projetím 3 ulic a píchneš to kde chceš už jen vše zjednoduší). Do každýho to asi nejde, ale do mýho se vejde menší nákup vpohodě. Byl jsem s tím teď i na Barboře (45km) protože jsem potřeboval být kvůli práci flexibilní a sic to není jako na mašinách...upaluje to dost na to aby tě auta spíš brzdila (Piago 250), níž bych výkonově asi taky nešel. Ve městě tě kolony vůbec nezajimaji a to je v aktuálním dění zde v DC zásadní přednost a projet město za 4min místo 20minut je opojný skoro stejně jako zajet Most pod 1:55...
Ohledně výkonů a překoňování, je to každýho věc... čím dál víc docházím k tomu, že miň výkonu někdy spíš "osvobozuje" a nemusíš se bát gazovat, jako na něčem zběsilým, seš víc uvolněnej a jedeš plynuleji...
Hromada lidí a tím vůbec nemyslím Ondru, tam ten výkon hlavně musí mit, pro pocit jak drsnou mašinu sedlají a co má napsaný v kolonce kW. To, že je pak Pánek vopere s malým Ďjukem, už není podstatný...